Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål herunder.
Hvad er Malaysia Digital Arrival Card
Det er en elektronisk ankomstformular der skal sendes til de malaysiske myndigheder inden ankomst (det er det samme som du i gamle udfyldte i flyveren på vej til nogle lande). Du kan udfylde og sende oplysningerne, når der er mindre end 3 dage til din ankomstdag. Dvs. at hvis du f.eks. ankommer til Malaysia 20 januar, så kan du tidligst sende dine oplysninger 18. januar.
Skal jeg søge om visum til Malaysia?
Nej, som dansk statsborger modtager du ved ankomst automatisk et gratis 90-dages turistvisum.
Hvor lang tid går der fra jeg bestiller til min rejse er bekræftet?
Normalt kan vi have det hele bekræftet inden for 1 uge. Ofte hurtigere.
Skal jeg have rejseforsikring?
Ja, det er meget vigtigt du har en god rejseforsikring. Kontakt os for mere information.
Kan jeg betale med kreditkort i Malaysia
Ja, stort set alle steder kan du betale med kreditkort som Visa og Master kort. Mindre kiosker, “street food” steder er det ikke altid der kan betales med kort. Derfor er det godt en have en smule kontanter på hånden. Du kan hæve kontanter i hæveautomater (ATMs) i alle større byer og lufthavne.
Kan jeg ændre min booking?
Det kommer meget an på hvor tæt på afrejse du er og hvilke betingelser din rejse er købt under. Kontakt os for mere information.
Kan jeg afbestille min booking?
Ja, men hvad der kan refunderes afhænger af vores normale rejsebetingelser og hvad vi kan få refunderes fra vores samarbejdspartnere. Kontakt os for mere information.
Har du brug for mere hjælp?
Ring til os på 71 72 17 10
Eller email info@verdensrejser.dk